Sunday, December 23, 2018

Aventurile iepurașului Emanoil la târg


Băi frate, deci stăteam liniștit în vizuina mea călduță, când dintr-o dată, haț! simt că mă prinde coneva de urechi și mă trage în sus! Și numa mă trezesc ... într-un mall, ceva, un loc cu multe mese cu chestii pe ele. Um... wtf?


Zic, ia să văd ce mi se întâmplă. Văd pe o masă din apropiere niște căni drăguuțe foc, cu un ceainic delicat, frumos, se asorta cu mine. Zic, hai să beau un ceai, să mă liniștesc. Era zmeurată! Închipuie-ți!!!


Ok, tre să recunosc, m-am pilit un pic, da' nu tare, mă știi că io țin la băutură. Dar parcă mi-o mai venit așa, inima la loc. Mă gândesc, hai să mă uit prin jur, poate găsesc vreo modalitate să mă întorc acasă la mine în vizuină. Văd o plasă, scria pe ea ceva cu călătorie, zic, asta-i! M-am băgat în ea.... nimic.


Băi frate, era un aer uscat în locul ăla, mi s-a uscat instantaneu pielea pe mine. Și de buze, nu mai zic. Știi că io am o problemă medicală, m-am născut cu buză de iepure, și din cauza asta-s mai sensibil. Dar am găsit pe altă masă un balsam de buze, să-l mănânci, nu alta! Și tot așa, roz, delicat, asortat cu mine.


Era și destul de răcoare acolo, nu ca la mine în vizuină. Zic, hai să-mi găsesc ceva de îmbrăcat. Am găsit o geacă șmecherăă! Așa de fain îmi stătea cu ea! Păcat că îmi era un pic strâmtă la piept.


Lângă masa cu geci era o masă cu accesorii de piele. Zic, dacă tot mi-e mică geaca, să îmi iau totuși ceva fancy. Cravată sau papion? Cravată sau papion? Vine balul de Crăciun din pădure, oare care s-ar potrivi mai bine? Nu m-am putut hotărî, le-am luat pe amândouă, zi și tu dacă nu arăt irezistibil cu ambele!



Puțin mai încolo era o masă cu multe culori pe ea. Era și o carte imeeensă, clar părea magică. M-am uitat la poze, dar n-am pus mâna, că nu se știe niciodată. Oricum, am impresia că oamenii nu văd bine: cine-o mai văzut animale de culorile astea?!


Am mers mai departe, să găsesc vreun mod de a ajunge acasă, când dau de o masă pliiină cu floricele colorate! Arăta masa aia exact ca și câmpul din spatele casei de la mine. Băi frate, și m-o apucat iar un dor de casă de eram gata-gata să plâng. Ce, se știe că și iepurașii plâng câteodată, asta este.

 



Am încercat iar să mă întorc; lângă floricele era o masă cu multe lucruri care păreau a fi ceva tunel, zic, hai să încerc. Mă pun într-unu de-ăsta... nimic. Am aflat apoi că asta sunt lucruri cu care își aranjează oamenii vizuinele de Crăciun ... oops!

Am obosit într-un hal după atâtea emoții și decepții, pff! Și m-am așezat aici, unde mă vedeți acuma. E taaare comod, și verde ca la mine acasă. Știi ce mă gândesc? Stau aici peste noapte și-apoi văd io mâine cum ajung acasă. Băi frate, ce zi am avut! Noapte bună.



1 comment:

Ina said...

Dragul meu Manu, te așteptăm acasă. Am pus oala cu morcovi la foc pentru pireul tău preferat.
Mama Țupi și frații tăi: Octavian, Stelian și Consuela