Wednesday, May 6, 2009

Get Eurofied!


This Monday, I sent 30 leaves as samples to Get Eurofied. I think it's a good advertising tool; if it works, I'll keep doing it. I always have so much fun making leaves.

Luni am trimis 30 de frunze pe post de mostre la Get Eurofied. Cred ca e un instrument publicitar bun; daca functioneaza, voi continua sa-l folosesc. Mai ales ca-mi face atata placere sa fac frunze.

Many many leaves!
Multe multe frunze!
They have a hoop at the back so they can be used as pendants. I stapled them each to a business card, then put them in the usual brown paper envelope. I tied the envelopes together in bunches, as I was afraid they might move around too much during shipping and get bent, damaged or lose their "dew drops".

Le-am pus cate o veriga pe spate, astfel incat sa fie folosite ca si pandantive. Le-am capsat pe fiecare pe cate o carte de vizita si apoi le-am pus in obisnuitele plicuri de hartie maro. Am legat plicurile impreuna in pachetzele, ca-mi era frica sa nu se miste prea mult pe drum si sa se indoaie sau sa-si piarda "stropii de roua".

Now all I have left to do is re-populate my shop before the 1st of June, when my "advertising campaign" begins. ...easier said than done...

Acum tot ce mai am de facut e sa-mi re-populez magazinul inainte de 1 iunie, cand imi incepe "campania publicitara". ...usor de zis...

2 comments:

Sanda said...

Aha, am inteles acum! Ai muncit mult dar eu cred ca merita. Si intr-adevar, acum trebuie sa urmaresti vanzarile la magazin. Bafta, Anca!

Ela said...

Bafta, Anca! Imi plac tare mult frunzele!
Ela